احتراماً، به اطلاع می‌رساند پوشش بیمه درمان تکمیلی به مدت یکسال از تاریخ  ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ تا ۱۴۰۳/۱۰/۳۰ از طریق بیمه البرز تنظيم و امور اجرايی و پرداخت هزينه‌های درمان از طريق بيمه‌گر مذكور انجام خواهد شد. سقف تعهدات نسبت به دوره گذشته بهبود يافته و تغييرات قابل توجهی ايجاد شده است كه به پيوست تشريح شده است.

از طرفی به علت قوانين بيمه مركزی، جهت پوشش حداكثری هزينه‌های درمان و استفاده از مزايای مربوطه (به شرح ذيل)، پيشنهاد میگردد حتی المقدور به مراكز طرف قرارداد بيمه البرز و بيمه تامين اجتماعی مراجعه فرماييد.

 

مزایای استفاده از مراکز درمانی طرف قرارداد:

استفاده از مراكز طرف قرارداد بيمه، موجب كاهش چشمگير هزينه‌های درمانی خواهد شد. ضمن اينكه با مراجعه به اين مراكز اعم از مراكز دندانپزشكی، پاراكلينيكی و … صرفاً فرانشيز ۱۰% برای موارد تحت پوشش پرداخت مینماييد و در صورتيكه آن مركز طرف قرارداد تامين اجتماعی نيز باشد، درمان مورد نظر بدون پرداخت فرانشيز انجام خواهد شد.

قابل ذكر است برخی مراكز درمانی و پزشكان با عدم رعايت تعرفه ها (خصوصاً در زمينه دندانپزشكی) بار هزينه‌ای بالايی را برای بيمه شدگان ايجاد میكنند كه تنها راهكار كاهش هزينه، استفاده از مراكز طرف قرارداد بيمه‌گر است.

شايان ذكر است ارائه رسيد دستگاه كارتخوان جهت رسيدگی و پرداخت هزينه های سرپائی و پاراكلينيك (اعم از دندان پزشكی، عينك و…) از سوی بيمه شده الزامی میباشد. لكن در خصوص هزينه‌های دارای سهم بيمه‌گر پايه ارائه رسيد نياز نمیباشد.

توضیحات تکمیلی در منوی (امور رفاهی -بیمه تکمیلی) پورتال شرکت در دسترس و قابل مشاهده می باشد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up